Jak nakupovat

Informace o požadované dodávce
* Informace potřebné k odeslání jsou vaše celé jméno, adresa a telefonní číslo. Upozorňujeme, že objednávku nelze odeslat poštou na adresu CODE a poštovní schránky nebo podobné adresy nejsou k dispozici k odeslání.
* Ujistěte se, že jste zadali správnou adresu a kontaktní číslo.
* Pro doručení vaší položky prosím dejte 3-7 dní.
* Vaše číslo sledování pošleme do 24 hodin od obdržení platby.
Přepravní metoda
Obvykle používáme Chronopost jako způsob dopravy. Ale pro některé kraje použijeme DHL jako způsob dopravy. Všechny produkty mají přepravu zdarma.
Metody monitorování
Po odeslání objednávky nabízíme sledování Chronopost nebo DHL č. a web pro vás. Existují dva způsoby, jak získat od nás informace, informace
<1> Navštivte naše webové stránky a přihlaste se znovu a zkontrolujte stav aktualizace.
<2> Zkontrolujte, zda váš e-mail nám pošle aktuální stav e-mailové adresy.
Poznámka: (Nemůžete-li ji okamžitě zkontrolovat pomocí sledování ne, prosím trpěte, až chvíli počkáte).
Nedoručení nebo nesprávné
* Za nesprávnou nebo neúplnou adresu nám neodpovídáme.
* Pro zákazníky, kteří neobdrží Vaši zásilku do 15 pracovních dnů.
Obraťte se na místní poštu co nejdříve. Přesto si můžete zkontrolovat u místní pošty přímo s Vaším průkazem totožnosti nebo jiným platným certifikátem a kopií informací, abyste mohli vytisknout při přihlášení registrovaného účtu na našich stránkách.
zpět